Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pamiątka Chrztu Świętego



Witam po raz kolejny w moim małym świecie.
Dziś pokażę kartkę robioną na zamówienie na Chrzest Emilki:) 
Karteczka jest w tonacji różowej, kolor odpowiedni dla dziewczynki ;) Wykorzystałam w niej nowe elementy jak tekturki zakupione w sklepie plastycznym oraz kredki akwarelowe. Jedna tekturka jest pod napisem (napis z bloga jolagg) a druga w dolnym prawym rogu karki. Tekturki są przydatne dla osób które, tak jak ja nie posiadają maszynki. Co do kredek to polecam wypróbować w sklepie przed zakupem, ponieważ niektóre nie są zbyt miękkie. Dodałam też tradycyjnie kokardkę, diamenciki, serwetki oraz mnóstwo aplikacji. Wózek zrobiłam sama z papieru, aplikacji oraz różowej tasiemki. Miłego oglądania :)


kartka na Chrzest
Napis i tekturka

wózek z imieniem i data

tekturka - świeczka



wózeczek

środek

19 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują te tekturki. Karteczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka i bardzo podoba mi się ta złota data i małe kwiatuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki, bardzo delikatne. pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna takie małe księżniczkowe cudeńko :)
    Ewelinko a nie chcesz czasem zlikwidować tych opcji weryfikacji? strasznie utrudniają wpisywanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałam gdzie się to kasuje... ale znalazłam - liczę, że już nie będzie problemów ;)

      Usuń
  5. Piękna karteczka! Emilka będzie miała wspaniałą pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszła, jest taka delikatna. Pozdrawiam serdecznie.
    (Ja też proponuję usunąć weryfikację obrazkową, to bardzo utrudnia pisanie komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już załatwione z tą weryfikacją:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Bardzo ładna, słodka i delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taka śliczna i delikatna,bardzo efektowna super moje dziecko

    OdpowiedzUsuń