Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

Exploding Box - Pudełko dla mamy

Dobry wieczór:)
Dziś chcę wam pokazać zwieńczenie mojej pracy przy serii karteczek dla mam moich znajomych oraz ich znajomych, rodziny etc. Powstało to oto pudełeczko dla mojej własnej mamy, tak zwany Exploding Box. Po przetestowaniu różnych motywów wybrałam kolor: róż i dekoracje: kwiaty. Postarałam się by z wierzchu było minimalistyczne i eleganckie, w końcu to miał być prezent ;) A niespodzianka jest w środku, tym razem się wyłamię - nie zrobiłam tortu, tylko wstawiłam zdjęcie mojej mamy, udekorowałam kwiatowo oraz na słodko. Na koniec dodałam życzenia stosowne do okazji. Napis z bloga jolagg, grafiki z bloga abra-art i życzenia wyszukane w necie. Miłego oglądania ;)

exploding box

wieko pudełka

pudełko - widok z góry

pudełko - widok z boku

babeczka

babeczki

zdjęcie

życzenia

dedykacja



18 komentarzy:

  1. super, widzę, że moje pudełeczko dało do myślenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonko ja pudełeczka robiłam już dużo wcześniej ;-) to nie jest moje pierwsze ;-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne pudełeczko Ewelinko. Jest bardzo osobiste i mamusia będzie zachwycona. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to pudełeczko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko prezentuje się bardzo dostojnie. Mama na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba to pudełko tym bardziej podziwiam,że widać ile pracy kosztuje jego zrobienie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie - mama już pudełeczko otrzymała, jest zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pudełeczko pierwsza klasa :) śliczne, bardzo mi się podoba :) mama będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have nominated you for the Liebster Award - info and rules are on my blog www.getcreativewithtraci.blogspot.com - I look forward to reading your answers (after translating the!) Traci

    Loving the box too x

    OdpowiedzUsuń
  9. Z zewnątrz niepozorne, a w środku tyle się dzieje - fajnie pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHANI , JA JUŻ PRZEŚLICZNE PUDEŁECZKO I PRZEMIŁE ŻYCZENIA JUŻ MAM W DOMKU,OCZYWIŚCIE STOI W HONOROWYM MIEJSCU ,JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA I DUMNA Z KOCHANEJ MOJEJ CÓRCI,ŻYCZĘ WSZYSTKIM MAMOM WSZYSTKIEGO NAJ...... I POCIECHY Z DZIECIAKÓW... POZDRAWIAM..

    OdpowiedzUsuń
  11. moje kochane serduszko dziękuję za pudełeczko ,jest naprawdę wyjątkowe,buziaczki mama

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, wszystkie te komentarze, dają mi ogromną motywację do dalszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze raz dziękuję moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  14. każda mama byłaby zachwycona takim boxem :) zazdroszczę śliczności :)

    OdpowiedzUsuń