Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

piątek, 24 maja 2013

Kartki na dzień Matki- Z motylem/ Z różami

To już ostatnie moje prace w tym roku, z okazji Dnia Matki. Pierwsza karteczka na ozdobnym kartonie z różyczkami z pianki i wstążką. Druga z grafiką i z ozdobami drewnianymi, robiona na zamówienie. Nie będę się rozpisywać, ponieważ o serii tych karteczek napisałam już wcześniej. Miłego oglądania;)
kartka 1

różyczki

karton ozdobny

motyl

róża
kartka 2
napis i wstążka

kwiatek

grafika i motyl



9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki:) Podoba mi się szczególnie wykorzystany papier w pierwszej kartce. Bardzo fajnie dobrałaś dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło;)dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga jest moja tzn. będzie mojej Mamy :)
    Śliczności :) Dziękuję Ewelinko

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo ładne, w tej pierwszej szczególnie podoba mi się zastosowanie perełek w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle cudeńka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne, uwielbiam motylki, kartki są takie wiosenne, przecudne :)

    OdpowiedzUsuń