Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 19 maja 2013

Wymiana tagowa - Krem Sułtański / wyróżnienie

Dzień dobry wszystkim.
Dzisiaj mam do pokazania dwa tagi: jeden zrobiony przeze mnie, a jeden przez kogoś innego. Oba na wymianę tagową w Collage Cafe. Temat "Krem Sułtański" - dość trudny, ale udało mi się coś wymyślić. 
Pierwszy mój w kolorze ecre z napisem "Kremowa Rozkosz", bo krem to przecież czysta przyjemność;)
tag

tag
 Drugi tag dostałam od Zyty. Jest przepiękny, dwustronny i zdobi teraz moje mieszkanko;) Podoba mi się pomysłowe wykorzystanie serwetek. Miłego oglądania;)

tag przód

tag tył
napis

krem


Na koniec się pochwalę, po raz kolejny dostałam wyróżnienie od przyjaciela z blogowego świata Guillermo Morcillo polecam zaglądnąć na Jego bloga, robi prawdziwe cuda:) A można przetłumaczyć z hiszpańskiego na polski. Zapraszam oraz dziękuję:)

4 komentarze:

  1. Gratuluję :) Twoje dziełko "tagowe" cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny tag, masz pomysły Ewelinko:) no i gratuluję prezentu i wyróżnienia! Zaraz zajrzę do tego bloga:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń