Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 9 czerwca 2013

Kartka na Dzień Ojca z krawatem

Witam serdecznie. Od pewnego czasu pracuję nad kartkami na Dzień Ojca. Dla mnie jest to prawdziwe wyzwanie, ponieważ do kartek zwykle dodaję kwiaty lub wstążki. Tym razem muszę ograniczyć słodkie dodatki i zamienić je na coś bardziej męskiego. Powstało kilka pomysłów, niektóre udało mi się wcielić w życie. Będzie to mój mały debiut w tworzeniu prac o tej tematyce. Jest skromnie, parę guzików, listków,  krawat z papieru, a wszystko to w brązach. Digi stempel z bloga jolagg. Miłego oglądania:)
kartka na dzień ojca

napis

krawat

guzik

kartka

14 komentarzy:

  1. Świetna kartka i pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, idealna dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam bardzo :) I cieszę się, że się podoba karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka, super wszystko wyważone - niczego tutaj nie jest ani za dużo, ani za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka karteczka Ewelino :) cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka cudna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Na dzień ojca idealna!

    OdpowiedzUsuń
  8. No i to jest karteczka dla prawdziwego Taty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna tato będzie zachwycony,prawdziwa kartka dla mężczyzny,super,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi miło, że się karteczka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Minimalistyczna, męska - super :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i bardzo męska karteczka Ewelinko. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, ta akurat poszła do mojego taty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń