Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

sobota, 22 marca 2014

Zielona Kartka Wielkanocna

Witam serdecznie. Dziś kolejna moja praca wielkanocna. Trochę mi zajęło jej zrobienie, ale z efektów jestem bardzo zadowolona. Karteczka cała w zieleniach, wykorzystałam do niej stempel "Wesołego Alleluja", stemple nutki na tło oraz wiele innych dodatków. Kwiaty zrobiłam ręcznie, również w tej samej kolorystyce. Mikrokulki są ze sklepu scrapakivi.com. Miłego oglądania i dziękuję za tak liczne odwiedziny. Miło mi, że do mnie zaglądacie:)









 Praca leci na wyzwanie z gościem na scrapakivi o temacie "Wiosna".  




14 komentarzy:

  1. Wonderful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w candy i życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka wiosenna i radosna !!!
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka piękna, a te zielenie przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka :) widzę, że pałasz wielką miłością do mikrokuleczek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ... dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielono mi , super . Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza i przebogata karteczka! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń