Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 11 maja 2014

Warsztaty z ScrapMan'em i Śląski Zlot Scrapbookingowy

Witam:) Dziś nie o karteczkach będzie, bo jakaś odmiana musi być. Wczoraj wybrałam się na wycieczkę do Katowic, na warsztaty scrapbookingowe powadzone przez SrapMan'a. Miałam okazję poznać go osobiście i z jego pomocą wykonać bogato zdobiony tagbook w stylu vintage. Wprawdzie wykańczałam go już w domku, ale myślę, że całkiem nieźle mi poszło. Zdjęcia mojej pracy będą wkrótce na blogu:) Oprócz tego w ogromnej sali naprzeciwko odbył się zlot scapbookingowy. Najbardziej zachwyciło mnie to, że była pełna butików sklepów internetowych w jednym miejscu. Można było obejrzeć, dotknąć i najważniejsze zrobić zakupy. I tak oto moja kolekcja przydasi powiększyła się o kolejne tekturki, papiery, róże na tiulu, wstążki, koronki, kwiatki oraz mgiełkę perłową z Ranger'a. Bo przecież ciężko sobie odmówić ;) Miłej niedzieli Wam życzę.


4 komentarze:

  1. Też tam byłem.
    Nie brałem udziału w warsztatach, ale za to nadrobiłem zakupami ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam - było super..., ale ja byłam na warsztatach u Ayeedy... i też było super :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... Nie mogę się już w takim razie doczekać, aż pokażesz, co zmajstrowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń