Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 3 sierpnia 2014

Kartka Ślubna - Para Młoda na rowerze

Witam serdecznie. Dzisiaj pokażę moją najnowszą pracę ślubną w stylu vintage, jest lekka, w pastelowych kolorach z dodatkiem złotych elementów. Karteczka została dodatkowo ozdobiona zabawną tekturką pary młodej, jadącej na rowerze oraz pięknym cytatem, który możecie znaleźć u Alicji. Pracę wykonałam dla przyjaciółki, która także od niedawna prowadzi bloga. Zachęcam szczególnie mamy do odwiedzenia Asi. Miłego oglądania :)








14 komentarzy:

  1. Super! Bogactwo detali powalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,jest cudowna.
    Dużo się tam dzieje,ale wszystko tak pieknie i z gustem dobrane,że tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie zaaranżowana karteczka ... podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty card, love the design and lovely colours.

    Hugs Erin x

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutely beautiful!! Gorgeous design!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, bardzo fajnie skomponowana a kolory świetnie dobrane. Bardzo gustowna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow just gorgeous. Very pretty elements. Love this x

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :) Świetnie skomponowana kartka :) A mogę zapytać skąd tekturka? Bo też muszę coś rowerowego na ślub pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również :) Bardzo duży wybór tekturek znajdzie Pani na http://www.craftymoly.pl/pl/c/Tekturki%2C-wycinanki/13/4
      pozdrawiam

      Usuń