Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

niedziela, 28 grudnia 2014

Kartka Świąteczna w zieleni

Witam cieplutko wszystkich:) Za oknem sypie śnieg, a u mnie dziś karteczka w odmiennych kolorach, głównie w beżach i zieleni. Niedawno otrzymałam sporą paczuszkę z licznymi scrapkami i wycinankami. Dlatego zaczęłam się zastanawiać, co bym mogła z tego wykonać, żeby praca była świąteczna, a jednocześnie nie przeładowana drobiazgami. Jak wszyscy wiemy, nie liczy się ilość użytych materiałów, ale efekt końcowy;) Miłego oglądania :)





13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wszystko skomponowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak podpisuję się pod powyższymi słowami:) efekt - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńka tworzysz. Przepiekne karteczki. Tyle serca i pracy w nie wkładasz. Podziwiam.
    http://fotoogrod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, mimo użycia wielu skrapków jest bardzo delikatna. Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dzieła tworzysz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykła kompozycja a efekt fantastyczny.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci Ewelinko dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Efekt końcowy najważniejszy :) na pewno będę zaglądać, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zieleń ładnie wszystko ożywia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. So very beautiful work. I love the deer and the layers of papers. Nice job

    OdpowiedzUsuń