Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

czwartek, 8 stycznia 2015

Kartka Ślubna w stylu Shabby Chic

Witam serdecznie. Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami. Bardzo się cieszę, że zagląda do mnie coraz więcej osób co oznacza, że moje prace się podobają. A dziś karteczka ślubna w lżejszym niż vintage'owy klimacie czyli Shabby Chic. Kolejny raz skorzystałam z pięknej grafiki z internetu, która świetnie się nadaje do tego typu prac. Na kartce znalazły się nowe napisy oraz ornamenty z tektury, które idealnie sprawdziły się jako ramka do zdjęcia. Miłego oglądania Wam życzę:)







13 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, lubię styl vintage. Taki miły powrót do minionych chwil. Jest słodka:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ;) Delikatna taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna praca , niezwykle klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous! Love the image and papers.
    Hugs
    Linda xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Ewelina this is a gorgeous card I love the vintage feel you have created. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest piękna. Jak tak na nią patrzę to mam wrażenie, że wiele pracy trzeba aby takie cudo stworzyć. Podziwiam! I serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! I te Twoje szczegóły na kartkach są świetne - do tego masz bardzo dobre zdjęcia, dobrze się ogląda Twoje prace, dzięki temu. Pozdrawiam serdecznie i gratuluje świetnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna - milion razy lepsza niż sklepowa :) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń