Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

poniedziałek, 23 października 2017

Kartka Kaskadowa z okazji Ślubu

Witam wszystkich serdecznie. Tak to ja, nie było mnie na blogu jakieś 4 miesiące. Nie powiem, żebym pracowała ciągle nad nowymi projektami... mam jeszcze pracę, dom, rodzinę i inne obowiązki oraz dodatkowe zajęcia. Natomiast co jakiś czas coś zrobię, najczęściej dla znajomych, bo im trudniej odmówić;) I to nie to, że mi się nie chce. Po prostu zabrałam się za parę innych rzeczy równolegle i jak to w życiu bywa, coś kosztem czegoś. A dziś kartka z okazji ślubu, jak widać inspirowana albumem z warsztatów u Ewy:) Znów coś przyswoiłam i został ślad po warsztatach w mojej pracy:)






1 komentarz:

  1. Ale piekne ozdoby a jaka sliczna storna, blog powaznie jeden z najładniejszych jaki widziałam wow. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń