Moje Małe Dzieła

Moje Małe Dzieła

Translate

wtorek, 17 października 2017

VI Maraton Sztuki w Jaworzu - Album scrapbookingowy

Jak co roku na terenie amfiteatru w Jaworzu początkiem wakacji odbywa się Maraton Sztuki. Tym razem to już VI edycja, udało mi się być również na V i nie żałuję. W zeszłym roku robiłam mydełka z gliceryny oraz wazon techniką decoupage, oklejany papierem ryżowym. W tym roku zapisałam się na warsztaty decoupage i scrapbooking. Nauczyłam się kilku nowych technik, które potem wykorzystałam w kolejnych pracach. Dziś pokażę piękny album, który zrobiłam na warsztatach u Ewy Wróbel, na razie bez zdjęć w środku, ponieważ ukończyłam go kilka dni temu.
Album posiada sześć stron i dwie dodatkowe karty schowane wewnątrz, całość w pięknych brązach z wykorzystaniem różnych elementów dekoracyjnych na okładce.
Zapraszam do oglądania:)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz